T K

InClub by Boyner

Boyner Büyük Mağazacılık

InClub by Boyner

InClub by Boyner

Proje İçeriği

Dijitalden fiziksele uçtan uca bir keşif yolculuğu olarak tasarlanan müşteri deneyiminde dijital içerik üreticilerin rolü çok önemli. Boyner bu doğrultuda dijital içerik üreticilerinin deneyimini iyileştirmeye, iş birliğini bir üst boyuta taşımaya, özgürce üretebilmeleri için onlara alan açmaya odaklandı ve tamamen bu amaçlar doğrultusunda Boyner’e özel InClub platformunu hayata geçirdi.

Inclub by Boyner, içerik üreticilerinin kolayca Boyner evrenine ve deneyimine katılmasına olanak sağlayarak, dönüşen tüketici alışkanlıklarına ve influencer iş birliklerine yeni bir soluk katıyor. Şeffaflık ve etkinlik prensipleriyle oluşturulan InClub by Boyner, içerik üreticilerinin kazançlarını uygulama üzerinden görmelerini sağlayarak, yapılan işler için şeffaf bir iletişim ağı niteliği görüyor.

Ayrıca, içerik üreticileri InClub üzerinden kendilerine özel olarak belirlenen kampanyaları görüntüleyebiliyor, takipçileriyle paylaşabiliyor ve satışlarını artırabiliyor. InClub sayesinde influencer’lar, ne kadar kazanç elde edeceklerini, ne kadar satış yaptıklarını ve ne kadar trafik sağladıklarını kolayca görebiliyorlar.

Uygulama aynı zamanda içerik üreticilerinin kendi koleksiyonlarını oluşturmalarına ve takipçileriyle paylaşmalarına olanak tanırken, influencer pazarlamasını daha profesyonel bir seviyeye taşıyarak iş süreçlerini kolaylaştırıyor.


Projenin Amacı

Inclub projesi yeni bir hizmet olarak hayata geçti. Bu hizmet ile influencer’ların gücünü ve takipçi kitlesini kullanarak reklam yapma, Boyner ürünleri paylaşma ve diğer kullanıcıların tıklayıp alışveriş yapmasını izleme ve bu izleme üzerinden hak ediş hesaplanması ve gelir yaratma yenilikleri sunuldu.


Proje içindeki en büyük inovasyon nedir? (yeni bir teknoloji veya var olan teknolojinin farklı kullanımı gibi. IOT, M2M, AI vb.)

Boyner bünyesinde yeni bir app ve influencer’ların reklam yüzü olarak kullanılmasını sağlayan ve buradan bir gelir elde etmesini sağlayan bir uygulama olması projenin en büyük inovasyonu oldu.


Proje kurum içindeki hangi bölüme fayda sağlamıştır?(satış, pazarlama, finans, İK, IT, Üretim, Planlama, Satın alma, Lojistik Müşteri İlişkileri gibi)

Satış, E-ticaret, IT


Projenin hayata geçirilmesi konusunda üst yönetimin desteğini tam olarak alabildiniz mi?

Evet


Proje sonunda ortaya çıkan sonuçları analiz edebildiniz mi? Rakamsal verilerle ifade eder misiniz?(ROI, maliyetlerde yüzdesel azalma, üretim süresinde azalma, hata payının düşmesi vs.)

Lansman öncesi Boyner ekosisteminde var olan influencer’lara proje aktarıldı, gelişim alanları olan kısımlar güncelledi. Bazı kısımlar faz-2 olarak adreslendi. Proje lansmanının ardından genele duyurulan InClub, şu anda aktif olarak 76 influncer tarafından kullanılıyor.


Projenizde şirket içinden kaç kişi aktif olarak görev almıştır? Ekip birimleri hakkında kısaca bilgi verir misiniz?

40


Projenizde (varsa)işbirliği kurduğunuz veya destek aldığınız bilişim şirketlerini belirtiniz.

Path


Proje sırasında kullandığınız ve spesifik önemi olan markaları (varsa) belirtiniz. (Yazılım veya donanım markaları)

Boyner’de satışı olan tüm markalar.